طراحی دکوراسیون کلاسیک
نوشته شده توسط : bamana

طراحی دکوراسیون کلاسیک همان سبک سنتی غربی می باشد که مقداری به سمت طراحی معاصر روی آورده است . ما ایرانی ها در خانه هایی با این سبک زندگی کرده ایم. طراحی دکوراسیون کلاسیک یادآور تصاویر بسیاز زیبای قرون ۱۸-۱۹ میلادی می باشد. با این که عده ی بسیاری از مردم به سمت استفاده از طراحی های مدرن روی آورده اند اما هم چنان افراد زیادی طرفدار طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک و سنتی می باشند. خانه های دارای طراحی به سبک کلاسیک برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشند و تمام اعضای خانواده در آن احساس راحتی می کنند.

در این نوع طراحی دکوراسیون نظم خاصی برقرار است و هر وسیله سر جای خودش قرار می گیرد. از حیث بصری به بیننده حس نظم و تقارن خاصی را انتقال می دهد.  بنابراین سبک طراحی دکوراسیون کلاسیک بسیار آرامش بخش می باشد و تمامی چیدمان آن از نظم و قانون خاصی پیروی می کند. و تمامی وسایل استفاده شده با هم ست می شوند و در دکور فضا هیچ به هم ریختگی دیده نمی شود.

طراحی دکوراسیون کلاسیک دارای ویژگی های خاصی می باشد که آن ها را با هم مرور می کنیم :

 

در طراحی دکوراسیون کلاسیک لوازم جانبی که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد وسایل تزیینی مثل گلدان ها یی معمولا با گل های طبیعی و آباژور ها و آینه و شمعدان های کلاسیک است. از تابلو های نقاشی بر روی دیوار ها استفاده می شود و گاهی از کتاب خانه هایی از جنس چوب با رنگ های تیره (مانند چوب مبلمان) استفاده می شود. سایر وسایل معمولا از جنس نقره، چینی و شیشه بوده و بر روی آنها معمولا طراحی شده و نقوشی از طبیعت به شم می خورد.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون کلاسیک , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مغازه , دکوراسیون , دکوراسیون کلاسیک , درسا البرز , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: